Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@00:20:27 GMT

90 درصد مجازات اعدام به علت جرائم مربوط به مواد مخدر اتفاق می‌افتد که بسیار هم ناخوشایند است/ تلاش می‌کنیم قوانینی را که با قاچاق مواد مخدر در ارتباط است تغییر دهیم/به طور قاطع می‌گویم اعدام کودکان در ایران اتفاق نمی‌افتد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۳۵۴/۹۰_درصد_مجازات_اعدام_به_علت_جرائم_مربوط_به_مواد_مخدر_اتفاق_می_افتد_که_بسیار_هم_ناخوشایند_است_تلاش_می_کنیم_قوانینی_را_که_با_قاچاق_مواد_مخدر_در_ارتباط_است_تغییر_دهیم_به_طور_قاطع_می_گویم_اعدام_کودکان_در_ایران_اتفاق_نمی_افتد

دبیر ستاد حقوق بشر در گفت‌وگو با سی ان ان درباره انتخابات ایران گفت: انتخابات برگزار شده یک تجربه بزرگ دیگر را برای ملت ایران در جهت ساختن جامعه ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۳۵۴/۹۰_درصد_مجازات_اعدام_به_علت_جرائم_مربوط_به_مواد_مخدر_اتفاق_می_افتد_که_بسیار_هم_ناخوشایند_است_تلاش_می_کنیم_قوانینی_را_که_با_قاچاق_مواد_مخدر_در_ارتباط_است_تغییر_دهیم_به_طور_قاطع_می_گویم_اعدام_کودکان_در_ایران_اتفاق_نمی_افتد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: