Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@07:28:57 GMT

وسوسه سلفی گرفتن، پسر جوان را به کام مرگ کشاند +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۳۸۳/وسوسه_سلفی_گرفتن_پسر_جوان_را_به_کام_مرگ_کشاند_فیلم

وسوسه سلفی گرفتن، پسر جوان را به کام مرگ کشاند +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دردناک یک جوان 33 ساله را در سواحل کشور هندوستان به تصویر می‌کشد. " ساسی کومار واسان" که به همراه چند نفر از دوستانش مشغول تفریح در جنوب سواحل ایالت "تامی نادو" بود در اثر برخورد امواج شدید و سقوط در دریا جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لحظه حادثه قربانی در حالی که روی یک صخره ایستاده بود و قصد داشت سلفی بگیرد گرفتار امواج سهمگین دریا شد.  در ویدئویی که منتشر شده است لحظه برخورد امواج صخره های کنار ساحل و فرار دو دوست دیگر قربانی از مهلکه را نشان می دهد. این ویدئو توسط گردشگری که در نزدیکی این سه جوان حضور داشت تهیه شده است.

پلیس محلی هندوستان در خصوص این حادثه گفت : " دو گردشگر از سه گردشگری که در لحظه برخورد امواج به ساحل روی صخره ها حضور داشتند توانستند جان سالم بدر ببرند اما دوست آنها توسط امواج به داخل دریا سقوط کرد و جان سپرد. جسد متوفی ساعلاتی بعد از آب بیرون کشیده شد. "

گفتنی است؛ این حادثه در ساعت 6.30 دقیقه بعدظهر روز یکشنبه رخ داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

مرگ یک طرفدار فوتبال در آپارتمان فوتبالیست مشهور! +تصاویر

انتهای پیام/

سلفی گرفتن بلای جان جوان خام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۳۸۳/وسوسه_سلفی_گرفتن_پسر_جوان_را_به_کام_مرگ_کشاند_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: