Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@08:12:09 GMT

حضور دوباره مرد عنکبوتی در فیلمی جدید/نبرد سنگین ونوم آغاز خواهد شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۵۴۹/حضور_دوباره_مرد_عنکبوتی_در_فیلمی_جدید_نبرد_سنگین_ونوم_آغاز_خواهد_شد_عکس

حضور دوباره مرد عنکبوتی در فیلمی جدید/نبرد سنگین ونوم آغاز خواهد شد+عکس

خبرگزاری میزان- فیلمبرداری فیلم سینمایی "ونوم" با بازی "تام هاردی" هم اکنون به پایان رسیده و این اثر مراحل پس از تولید خود برای اکران را سپری می کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلمبرداری فیلم سینمایی "ونوم" با بازی "تام هاردی"  هم اکنون به پایان رسیده و این اثر مراحل پس از تولید خود برای اکران را سپری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم "ونوم" به کارگردانی "روبن فلیشر" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از 5 اکتبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

نویسندگی فیلمنامه ونوم را اسکات روزنبرگ، جف پینکنر و کلی مارسل بر اساس شخصیتی به همین نام از مجموعه کتاب‌های کمیک کمپانی مارول کامیکس اثر تاد مکفارلین، دیوید میشلینی و مایک زک بر عهده داشته اند. 

از بازیگران آن می‌توان به تام هاردی و میشل ویلیامز، جنی اسلات، تام هالند، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل لی، اسکات هیز و رید اسکات اشاره کرد.

فیلم سینمایی "ونوم" قرار است توسط سونی پیکچرز در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ اکران شود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۵۴۹/حضور_دوباره_مرد_عنکبوتی_در_فیلمی_جدید_نبرد_سنگین_ونوم_آغاز_خواهد_شد_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: