Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:22:54 GMT

شرایط تولید «بیداری در ساعت ۲۵» فراهم شد/ تاثیر جنگ در زندگی زنان

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۵۷۶/شرایط_تولید_بیداری_در_ساعت_۲۵_فراهم_شد_تاثیر_جنگ_در_زندگی_زنان

شرایط تولید «بیداری در ساعت ۲۵» فراهم شد/ تاثیر جنگ در زندگی زنان

طوفان نهان‌قدرتی فیلم کوتاه ۲۵ دقیقه ای «بیداری در ساعت ۲۵» را درباره نقش زنان در جنگ می‌سازد.

طوفان نهان قدرتی کارگردان عرصه فیلم کوتاه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی پیش‌تولید فیلم کوتاه ۲۵ دقیقه ای با عنوان «بیداری در ساعت ۲۵» را آغاز کرده ایم، البته باید بگویم که من فیلمنامه این اثر را حدود یک سال پیش در دست داشتم و قرار بود همان موقع ساخته شود اما به دلیل تامین نشدن بودجه و خلف وعده هایی که انجام شد، سراغ ساخت «زُنا» رفتم اما حالا بعد از یک سال، شرایط برای ساخت «بیداری در ساعت ۲۵» مهیا شده است و ما ۲۰ مردادماه فیلمبرداری آن را آغاز می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فیلمبرداری این اثر کوتاه حدود یک هفته به طول می انجامد و در نهایت تا پایان مردادماه ضبط آن در تهران به پایان می رسد. این را هم باید بگویم که من پیشتر ۲ اثر دیگر درباره دفاع مقدس ساخته بودم و در واقع «بیداری در ساعت ۲۵» در امتداد همان ۲ اثر و موضوع این فیلم درباره نقش زنان در جنگ است.

نهان قدرتی بیان کرد: «بیداری در ساعت ۲۵» درباره زنی است که همسرش یک جانباز شیمیایی است اما بعد از ۲۷ سال مراقبت از او، همسرش به شهادت می رسد و احساس تنهایی می کند، به همین ترتیب با وجود اینکه به لحاظ روحی به هم می ریزد اما به زندگی ادامه می دهد.

این کارگردان در پایان اظهار کرد: هرچند سال های زیادی از وقوع جنگ گذشته است اما باید بپذیریم که این اتفاق جزو تاریخ کشور ما است و باید درباره آن به ارایه آثاری بپردازیم با این حال برخی از مسئولان دولتی تنها به دادن شعار در این رابطه بسنده می کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۵۷۶/شرایط_تولید_بیداری_در_ساعت_۲۵_فراهم_شد_تاثیر_جنگ_در_زندگی_زنان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: