Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@00:22:26 GMT

قدبلندترین گاو دنیا+عکس

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۵۷۹/قدبلندترین_گاو_دنیا_عکس

قدبلندترین گاو دنیا+عکس

رکنا: بزرگترین و قدبلندترین گاو دنیا حدود 7 سال سن دارد و قد این گاو 190 سانتی متر است.

شاید تا به حال گاو های بسیاری را مشاهده کرده باشید که به عنوان بزرگترین گاو دنیا معروف هستند اما این گاو از قد بسیار بلندی برخوردار است و بسیار غول پیکر می باشد.

 یک گاو بزرگ با 7 سال سن و قدی در حدود 190 سانتی متر دارد در میان گله ای در یکی از مناطق استرالیا به خوبی خودنمایی می کند و می توان به یک نگاه متوجه شد که او 2 برابر گاوهای بالغ و قوی دیگر گله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاو عجیب

وزن 680 کیلوگرم این گاو غول پیکر می تواند برای صاحب او درآمد خوبی را به دنبال داشته باشد اما این طور نیست چرا که کشتار این گاو کار غیرممکنی است و او همچنان برای صاحبش ماندنی است.

براساس گزارشات این گاو برای عنوان بلندقدترین گاو دنیا نمیتواند صاحب رکورد شود چون پیش از این گاوی با چند سانتی متر بلندتر از او در کشور روم رکورد بلندقدترین گاو جهان را در سال 2010 به نام خود ثبت کرده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پدری هنگام تعویض پوشک دختر 2 ماهه اش را کشت+عکس پشت پرده مرگ زهرا کاظمی عکاس ایرانی - کانادایی در اوین/ او جاسوس نبود ! تجاوز به یک زن با مار در هتل! / مرد منحرف مجازات شد+ فیلم برداشتن روسری در خیابان های ایران چه معنایی دارد؟! + جزییات دختر 15 ساله در اتاق پشتی گیم نت مورد تجاوز پسری جوان قرار گرفت !+عکس تجاوز 2 بچه فقیر تهرانی به دختر پولدار در ویلای فشم + جزییات لعیا در موبایل شوهرش راز خیانت دختر دایی بیوه اش را دید! تجاوز آقای خلبان به زنان! / او لباس زنانه می پوشید + عکس جزییات تجاوز به دخترها و شکستن پاهایشان! / دستگیری مرد متجاوز + عکس تجاوز به زنان و خوراندن نوشابه به آنان! / علت چه بود؟! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین اخبار پرونده واردات خودرو/ میثم رضایی آزاد شد !؟ در ایران رخ داد / تمساح سرگردان همه را به وحشت انداخت! +عکس اعتراف بیرحم ترین شیطان صفت / او با دختر بچه ها چه می کرد؟ + عکس لحظه کتک خوردن یک جوان از پلیس در جنوب ایران!+ فیلم

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۵۷۹/قدبلندترین_گاو_دنیا_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: