Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:41:43 GMT

نمایشگاه صنعت دام و طیور در گرگان گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۶۷۶/نمایشگاه_صنعت_دام_و_طیور_در_گرگان_گشایش_یافت

نمایشگاه صنعت دام و طیور در گرگان گشایش یافت

گرگان – ایرنا – شانزدهمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی صنعت دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته با حضور 36 شرکت ایرانی و خارجی تولید و فرآوری محصولات وابسته به این صنعت شامگاه سه شنبه در گرگان مرکز استان گلستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این نمایشگاه چهار روزه ، خوراک دام، کنستانتره، دارو و مکمل های غذایی وابسته به صنایع دام وطیور، شیلات و آبزیان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان در مراسم آغاز به کار نمایشگاه گفت: گلستان یکی از استان های مطرح در حوزه پرورش طیور است که برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند موجب افزایش سطح دانش و تجهیز بیشتر مرغداری ها به امکانات روز و در نتیجه افزایش کیفیت تولیدات شود.
مختار مهاجر اظهار داشت: گلستان با برخورداری از 970 واحد مرغداری به همراه 5 زنجیره طیور از مدرن‌ترین تولید کنندگان کشور است که باید با بهبود زیرساخت های مرتبط و تامین امکانات و تجهیزات، تولیدات این مراکز را تا حد امکان افزایش یابد.
وی اضافه کرد: استفاده بهتر و بیشتر از تکنولوژی‌ روز دنیا موجب تولید مرغ های با کیفیت شده و امنیت غذایی را برای مصرف کنندگان داخلی با قیمت حداقلی فراهم آورده است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی و آموزش بهره برداران، کارشناسان و علاقمندان به تکنولوژی های روز این صنعت است.
مهاجر گفت: همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه چند کارگاه آموزشی با همکاری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برای بازدید کنندگان و فعالان صنعت دام و طیور گلستان برگزار خواهد شد.
شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام، طیور و آبزیان و صنایع وابسته استان گلستان تا پنجم مرداد از ساعت 17 تا 22 در محل نمایشگاه های بین المللی گلستان در کیلومتر پنج جاده گرگان - آق قلا دایر است.
3091/1648

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۶۷۶/نمایشگاه_صنعت_دام_و_طیور_در_گرگان_گشایش_یافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: