Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:12:52 GMT

میانگین بارندگی در لرستان به 324 میلی متر رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۸۳۷/میانگین_بارندگی_در_لرستان_به_۳۲۴_میلی_متر_رسید

میانگین بارندگی در لرستان به 324 میلی متر رسید

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: میانگین بارش باران طی سال آبی جاری در این استان به 324 میلی متر رسیده است.

رضا میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان بارندگی طی همین مدت در سال آبی گذشته 54میلی متر و متوسط بارندگی بلندمدت در لرستان نیز 124 میلی متر ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین درصد مقایسه ای آمار تجمعی بارندگی ها سال زراعی جاری با سال گذشته و بلندمدت به ترتیب 494 و 162 میلی متر است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان همچنین بیان کرد: در سال آبی جاری در خرم آباد 274 ، بروجرد 244 ، الیگودرز 216 ، دورود 280 و پلدختر 384 میلی متر بارش باران ثبت شد.
میرزایی اضافه کرد: همچنین در شهرستان ازنا 267 میلی متر، نورآباد 318 ، الشتر 278 ، کوهدشت 271 و ایستگاه کشور 500 میلی متر بارندگی ثبت شده است.
/6060/3210

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۸۳۷/میانگین_بارندگی_در_لرستان_به_۳۲۴_میلی_متر_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: