Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:38:15 GMT

کسب ۴ مدال تیم میانداری - مرشدی خراسان جنوبی در رقابت‌های کشوری

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۸۷۱/کسب_۴_مدال_تیم_میانداری_مرشدی_خراسان_جنوبی_در_رقابت_های_کشوری

کسب ۴ مدال تیم میانداری - مرشدی خراسان جنوبی در رقابت‌های کشوری

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ قمری، رییس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، ازبیرجند؛ گفت: تیم ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان در رقابت‌های کشوری که به میزبانی بوشهر برگزار شد، موفق به کسب یک نشان طلا، دو نشان نقره و یک برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این رقابت‌ها امیر حسین کاردان مقدم مدال طلای میانداری رده جوانان، محمدرضا حسن پور مدال نقره مرشدی بزرگسالان، مصطفی دلاکه مدال نقره میانداری بزرگسالان و محمدرضا رضایی مدال برنز میانداری بزرگسالان را از آن خود کردند.
نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی انتخابی تیم ملی راه یافتند.


رقابت‌های ۱۲ گانه انفرادی و هنر مرشدی به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور ۱۷ استان در قالب ۱۶۰ ورزشکار، مربی و مرشد به مدت ۲ روز در سالن فجر بوشهر برگزار شد.
انتهای پیام/ب


تیم میانداری - مرشدی خراسان جنوبی در رقابت‌های کشوری ۴ مدال کسب کرد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۸۷۱/کسب_۴_مدال_تیم_میانداری_مرشدی_خراسان_جنوبی_در_رقابت_های_کشوری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: