Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:53:15 GMT

نظریه نظام علمی آموزشی پرورش مآل تبیین شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۹۱۶/نظریه_نظام_علمی_آموزشی_پرورش_مآل_تبیین_شد

نظریه نظام علمی آموزشی پرورش مآل تبیین شد

نظریه نظام علمی آموزشی پرورش مآل طی نشستی در حوزه علمیه امام رضا (ع) با حضور آیت الله رشاد تبیین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نظریه نظام علمی آموزشی پرورش مآل طی نشستی در حوزه علمیه امام رضا (ع) با حضور آیت الله رشاد تبیین شد.

در نشستی که در دیدار معاون محترم آموزش حوزه های علمیه سراسر کشور حجت الاسلام رستم نژاد با آیت الله رشاد رییس شورای عالی حوزه های علمیه استان تهران و مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران، در مکان حوزه علمیه امام رضا (ع) صورت پذیرفت، ابتدا آیت الله رشاد ضمن خیر مقدم، رئوس سرفصل های نظام علمی آموزشی پرورش مآل را تبیین کرد و در ادامه حجت الاسلام داودی پور معاونت پژ‍وهش حوزه علمیه امام رضا(ع) بخش های مختلف نظام علمی آموزشی پرورش مآل را در قالب نظام واره های پژوهش و آموزش و تهذیب و سنجش ارایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نظام علمی ویژگی های طلبه طراز در هشت بعد (به لحاظ معرفت و ایمان دینی، حکمت و عقلانیت رفتاری، روح تعبد به آداب عبادی، تخلق، خود آگاهی و رسالت شناسی صنفی، و ذی طلبگی، خود آگاهی تاریخی و بصیرت سیاسی، پرسشگری و پویایی فکر، سلامتی روحی و جسمی ) و آسب شناسی تحصیلات حوزوی در ۳ محور (آسیب های معطوف به رکن نرم افزاری و رکن سخت افزاری و رکن کنشگر) و نصاب های لازم التحصیل در دوره تحصیلی طلاب در سه محور (علوم و معارف محوری، علوم و معارف مکمل و مهارت ها و فنون مورد نیاز طلاب)  به تفصیل بیان شده است که با جزئیات بیشتربرای مسؤلین آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور ارائه گردید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۹۱۶/نظریه_نظام_علمی_آموزشی_پرورش_مآل_تبیین_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: