Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@14:13:04 GMT

زوج عجیبی که زبان حیوانات را می فهمند! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۹۸۱/زوج_عجیبی_که_زبان_حیوانات_را_می_فهمند_عکس

زوج عجیبی که زبان حیوانات را می فهمند! (عکس)

یک زوج انگلیسی ادعا می کنند قادر به ارتباط با حیوانات هستند و می توانند با آنها حرف بزنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک زوج جوان انگلیسی در ادعایی جالب می گویند قادرند با حیوانات مرده و زنده ارتباط برقرار کنند و با آنها حرف بزنند. آنها می گویند این کار را با استفاده از تله پاتی انجام می دهند. "سوزی شینر" 50 ساله و شوهرش "پائول بریت ویت" 43 ساله می گویند با توانایی خاص خود قادرند فکر حیوانات را بخوانند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوزی در این خصوص می گوید: " تمام حیوانات قادرند به یک زبان جهانی تکلم کنند و از طریق آن ارتباط برقرار نمایند."

وی افزود یکبار با یک اسب ارتباط برقرار کرده و از طریق این حیوان به اتفاقی که پیشتر برای یکی از اعضای خانواده صاحبش رخ داده بود پی برده است.

گفتنی است؛ این زوج به تازگی تور خود را به سراسر انگلستان برای انجام برنامه زنده آغاز کرده اند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۹۸۱/زوج_عجیبی_که_زبان_حیوانات_را_می_فهمند_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: