Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@08:02:44 GMT

تعریف ۷۵ محله در همدان/ برخی محله ها قدمتی ۷۰۰ ساله دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۹۹۰۸/تعریف_۷۵_محله_در_همدان_برخی_محله_ها_قدمتی_۷۰۰_ساله_دارد

تعریف ۷۵ محله در همدان/ برخی محله ها قدمتی ۷۰۰ ساله دارد

ضمیر گفت: در شهر همدان ۷۵ محله تعریف شده که امیدواریم با فعالیت، تلاش و تقویت نواحی مدیریت شهری بیشترین خروجی و بهترین عملکرد را داشته باشد.

"وحید علی ضمیر" در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه به صورت ساختاری از سال 92 نواحی مناطق آغاز به کار کرده است، گفت: در شهر همدان 75 محله تعریف شده که امیدواریم با فعالیت، تلاش و تقویت نواحی مدیریت شهری بیشترین خروجی و بهترین عملکرد را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت نواحی در محلات استفاده شود، افزود:‌ تمام ظرفیت کاری را تحویل نواحی می‌دهیم و تجهیزات خدمات شهری با یک برنامه‌ریزی در اختیار نواحی قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: ‌باید در 12 ناحیه همدان شورای اجتماعی محلات شکل بگیرد و تمرکززدایی از مدیریت شهری برداشته و به نواحی واگذار شود.

 

ضمیر بیان کرد: برخی از محله های همدان از جمله خضر و حصار در متون تاریخی دارای 700 سال قدمت هستند اما با این وجود پلاک آبی روی دیوار ندارند و برخی از محله‌ها هنوز مجهز به فاضلاب نیستند که با استفاده از نظارت نواحی می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان افزود: باید نواحی مختلف شهرداری را تقویت کنیم و به آ‌نها نیرو و بودجه بدهیم تا بتوانند اقدامات خوب و اثرگذاری داشته باشند.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۹۰۸/تعریف_۷۵_محله_در_همدان_برخی_محله_ها_قدمتی_۷۰۰_ساله_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: