Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:58:23 GMT

۵۰ برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت در کوثر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۹۹۹۱/۵۰_برنامه_فرهنگی_به_مناسبت_گرامیداشت_دهه_بصیرت_در_کوثر_برگزار_می_شود

۵۰ برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت در کوثر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه کوثر گفت: ۵۰ برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت در کوثر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محرم پوررحمان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات دهه بصیرت در کوثر اظهار داشت: 50 برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت در کوثر برگزار می‌شود که  در حال حاضر هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حماسه 9 دی ماه یک حماسه تاریخی است که در این روز وحدت و یکپارچگی ملت ایران مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی بود که توانست بازتاب و انعکاس مناسبی نیز به دنبال داشته باشد که در یک حرکت عظیم و خودجوش محقق شد و آتش فتنه دشمنان را خاموش کرد.

فرمانده سپاه کوثر گفت: یکی از اقداماتی که به دنبال آن هستیم این است که مقدماتی را فراهم کنیم بزرگداشت این حماسه بزرگ توسط مردم برگزار شود چرا که خود مردم در این پیروزی نقش بسیار موثری داشتند و به همین دلیل این وظیفه انقلابی ایجاب می‌کند که با استفاده از این فرصت به آسیب‌های وارده از فتنه و نقش فتنه‌گران در تحمیل ضررهای متعدد به این کشور و از جمله تحریم‌ها بر ضد کشور و به بیان اهمیت بصیرت و ضرورت آن بپردازیم.

پوررحمان بیان کرد: از مسئولان، ارگان‌های و نهادهای فرهنگی انتظار می‌رود در اجرای برنامه‌های دهه بصیرت کوشا باشند و ابعاد فتنه و اهداف شوم فتنه‌گران را بر همگان آشکار و هویدا کنند چرا که دشمنان و استکبار جهانی همیشه با ترفندها و حیله‌های مختلف درصدد پیاده‌سازی اهداف شوم خود هستند و در این راستا سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام می‌توان به سخنرانی امام جمعه کوثر در محل مسجد جامع گیوی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، نشست‌های بصیرت‌افزایی و سیاسی، برگزاری مسابقات وبلاگی و مقاله‌نویسی ویژه نهم دی و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدای شهر اشاره کرد.

فرمانده سپاه کوثر گفت: از عموم مردم انقلابی و همیشه حاضر در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور انتظار می‌رود در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در محل مسجد جامع شهر گیوی برگزار می‌شود شرکت کرده و تجدید میثاقی دوباره با رهبر انقلاب داشته باشند.

انتهای پیام/

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۹۹۱/۵۰_برنامه_فرهنگی_به_مناسبت_گرامیداشت_دهه_بصیرت_در_کوثر_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: