Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@21:07:26 GMT

افتتاح کارخانه تولید آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۱۵۹/افتتاح_کارخانه_تولید_آهن_اسفنجی_شرکت_توسعه_آهن_و_فولاد_گل_گهر

افتتاح کارخانه تولید آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

به گزارش ایسکانیوز، رییس جمهور پیش از حضور در مراسم افتتاح ، با حضور در جمع کارکنان شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از چند بخش کارخانه هم بازدید کرد .


برای افتتاح خط 7 تولید کنتسانتره شرکت گل گهر با ظرفیت تولید 2 میلیون تن ، 700 میلیارد ریال سرمایه گذاری شد.
کارخانه ( مگا مدول ) تولید آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر نیز به ظرفیت یک و هفت میلیون تن آهن اسفنجی در سال ، با سرمایه گذاری ریالی 2700 میلیارد ریال و ارزی63 میلیون یورو به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت گهر انرژی گل گهر با ظرفیت 332 مگاوات و سرمایه گذاری 1010 میلیارد ریال و ارزی 305 میلیون یورو به دستور رییس جمهور افتتاح شد.
جمع کل سرمایه گذاری برای ساخت این سه طرح 5520 میلیارد ریال و 470 میلیون یورو برآورد شده است.

کرمان گل گهر سیرجان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۱۵۹/افتتاح_کارخانه_تولید_آهن_اسفنجی_شرکت_توسعه_آهن_و_فولاد_گل_گهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: