Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:35:52 GMT

اشتغال200نفر در کارخانه نورد راور

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۱۶۰/اشتغال۲۰۰نفر_در_کارخانه_نورد_راور

اشتغال200نفر در کارخانه نورد راور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان راور در سال 96 با حضور سیف الهی معاون عمرانی استاندار ، دکتر زاهدی و دکتر پورابراهیمی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ، میرصادقی فرماندار و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری راور برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه میرصادقی فرماندار راور ضمن بیان مشکلات موجود در حوزه اقتصادی شهرستان و بخصوص در روند اجرای طرح ها و پروژه های در حال اجرا بحث و بررسی شد و خواستار پیگیری و رفع مشکلات موجود از طریق نمایندگان ، معاونت عمرانی استاندار و مدیران استانی شدند .
میرصادقی فرماندار راور گفت: برای اولین بار ایجاد یک کارخانه در دستور کار قرار گرفت که نتیجه آن احداث کارخانه نورد برای تولید آهن اسفنجی در سال 93 آغاز و ان شااله در سال 96 به بهره برداری و زمینه اشتغال 200 نفر فراهم خواهد شد .
همچنین وی به احداث کارخانه ذوب شمش مس در راور اشاره کرد و گفت :این کارخانه با سرمایه گذاری یک شرکت داخلی و سرمایه گذار خارجی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در بهمن ماه سال 95 کلنگ زنی و ان شاله برای 300 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد .
وی در ادامه به طرح تحول اقتصادی شهرستان با همکاری بنیاد برکت اشاره کرد و گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام (ره) است که با توافق رزم حسینی استاندار ،معین اقتصاد شهرستان راور شده و توافق نامه ای بین استاندار و مخبر رییس ستاد اجرایی امضا شده است که بر اساس قول آقای مخبر امیدواریم تا 3 سال دیگر جوان بیکاری در راور نداشته باشیم .
فرماندار راور در پایان به راه اندازی معادن زغال سنگ هجدک ، اسدآباد و باب نیزو و همچنین معدن سرب و روی آب بید ، کارخانه کنسانتره روی روستای طرز ، معدن سرب و روی کوه جهر و ایجاد 2 کارگاه قالی بافی و ایجاد اشتغال برای 200 نفر در دولت تدبیر و امید در شهرستان اشاره کرد.
در ادامه این جلسه ضمن بررسی طرح ها و پروژه های موجود در سطح شهرستان تصمیماتی در زمینه واگذاری زمین به کارخانه فولاد نورد ، واگذاری زمین به کارخانه کنسانتره مس ، پیگیری و تکمیل ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در سال جاری ، برنامه ریزی مدون و مشخص در خصوص احداث نیروگاه برق خورشیدی و گازی و همچنین انشعاب گاز کارخانه کنسانتره روی طرز و ... اتخاذ شد .
لازم به ذکر است قبل از برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی کلیه مدیران استان به همراه معاونت عمرانی استاندار و نمایندگان مجلس از پروژه کارخانه فولاد نورد ، درمانگاه تامین اجتماعی بازدید کردند و همچنین در این بازدید احداث پروژه نیروگاه برق خورشیدی نیروگاه ۷ مگاوات گازی و ۱۰۰ کیلووات خورشیدی،با سرمایه گذاری ۵ میلیارد تومان، در شهرک صنعتی توسط بخش خصوصی کلنگ زنی شد.انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۱۶۰/اشتغال۲۰۰نفر_در_کارخانه_نورد_راور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: