Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@03:45:09 GMT

11 هزار متر جدول گذاري در شهر ياسوج اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۱۹۱/۱۱_هزار_متر_جدول_گذاری_در_شهر_یاسوج_اجرا_شد

11 هزار متر جدول گذاري در شهر ياسوج اجرا شد

خبرگزاري آريا - ياسوج - ايرنا - شهردار ياسوج گفت: امسال 11 هزار متر جدول گذاري در مسير‌هاي مختلف براي هدايت روان آبها در شهر ياسوج اجرايي شد.

نستهن مقدم روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با اولويت پوشش مناطق بحراني و هدفگذاري شده، آسفالت مناطق مختلفي از شهر ياسوج در فاز جديد اجرايي مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به خاکي بودن بيش از 25 درصد معابر شهر ياسوج افزود: يک ميليون و 600 هزار متر مربع آسفالت براي اين معابر نياز است.
مقدم تصريح کرد: 100 هزار متر مربع آسفالت در شهر ياسوج با اولويت مناطق کمتر برخوردار نيز اجرا شد.
شهردار ياسوج بخش زيادي از حفاري ها را متعلق به دستگاه هاي خدمات رسان دانست و اضافه کرد: 22 هزار متر مربع لکه گيري و ترميم چاله ها در شهر ياسوج انجام شده است.
مقدم افزود: شناسنامه دار شدن پروژه ها و نظارت بر عملکرد پيمان کاران نقش مهمي در کاهش مشکلات شهرداري دارد.
شهر ياسوج، مرکز کهگيلويه و بويراحمد بيش از 130 هزار نفر جمعيت دارد و وضعيت آسفالت معابر و خيابان‌هاي آن همواره مورد انتقاد بوده است.
7531/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۱۹۱/۱۱_هزار_متر_جدول_گذاری_در_شهر_یاسوج_اجرا_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: