Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@11:30:55 GMT

اهدا سرویس طلای 24 عیار 156 گرمی به موزه آستان حضرت معصومه(س)

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۲۱۷/اهدا_سرویس_طلای_۲۴_عیار_۱۵۶_گرمی_به_موزه_آستان_حضرت_معصومه_س

اهدا سرویس طلای 24 عیار 156 گرمی به موزه آستان حضرت معصومه(س)

‌همزمان با دهه کرامت زوج هندی سرویس طلای 24 عیار با وزن 156 گرم را به موزه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اهدا کردند.

‌به گزارش ایسنا‌، سید جعفر رضوی و تبسم جعفر از لکهنو پایتخت ایالت اوتار پرادش در هند در اقدامی سرویس طلای 24 عیار با وزن 156 گرم را به حرم مطهر اهدا کردند.


بر اساس این گزارش سید جعفر رضوی در اظهاراتش به هنگام اهدای این تحفه، به بیماری قلبی خود و همسرش اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم  پول و ثروت برای ما نیست؛ بلکه امانتی از اهل‌بیت علیهم‌السلام در دست ماست تا بتوانیم به وسیله آن خدمت کنیم، بر این اساس این سرویس را به حرم مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اهدا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفته‌های خود با اشاره به این که طلای خام این سرویس از دبی تهیه شده و سه ماه فعالیت هنری در هند روی آن صورت گرفته است، گفت: جنس فلز این سرویس طلای 24 عیار است که با 15 درصد ناخالصی طراحی شده است.

گفتنی است پیش از این تاج طلایی از سوی این زوج هندی به آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اهدا شده بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۲۱۷/اهدا_سرویس_طلای_۲۴_عیار_۱۵۶_گرمی_به_موزه_آستان_حضرت_معصومه_س را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: