Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@13:25:09 GMT

گجت کمک به بیماران پارکینسونی ساخته شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۵۱۴/گجت_کمک_به_بیماران_پارکینسونی_ساخته_شد

گجت کمک به بیماران پارکینسونی ساخته شد

دستگاهی برای بیماران مبتلا به پارکینسون ساخته شده است که از لرزش غیر ارادی اعضای بدن آنان جلوگیری می‌کند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، محققان دستگاهی ساخته‌اند که در مدت زمان کوتاهی علائم بیماری پارکینسون مانند لرزش غیرارادی اعضای بدن را متوقف می‌کند. این دستگاه «Deep Brain Stimulation Therapy» نام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گجت با جراحی در بدن بیمار تعبیه می‌شود و محرک‌های الکتریکی برای مغز ایجاد می‌کند.

این دستگاه در حقیقت روی قسمت‌های خاصی از مغز تمرکز می‌کند تا بیمار بتواند کنترل بدن خود را دوباره به دست گیرد. هرچند این دستگاه درمان بیماری پارکینسون نیست اما کیفیت زندگی مبتلایان به آن را بهبود می‌بخشد.

منبع: مهر

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۵۱۴/گجت_کمک_به_بیماران_پارکینسونی_ساخته_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: