Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:37:07 GMT

طرح رونق تولید در سال 96 آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۶۹۹/طرح_رونق_تولید_در_سال_۹۶_آغاز_می_شود

طرح رونق تولید در سال 96 آغاز می‌شود

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این‌که طرح رونق تولید در سال 1396 نیز ادامه خواهد داشت از ابلاغ اجرای آن توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در نیمه دوم فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.

رضا رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت طرح رونق تولید که از سال 1395 آغاز شد و تکلیف ادامه این طرح در سال جاری، اظهار کرد: در حال حاضر پذیرش درخواست جدید در این رابطه نخواهیم داشت و تنها امور مربوط به پذیرش‌های قبلی در دستور کار قرار می‌گیرد تا انجام شود و متقاضیان تسهیلات خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این‌که طرح رونق تولید در سال 1396 نیز ادامه خواهد داشت، تشریح کرد: این طرح با توجه به تجربیات به دست آمده از سال گذشته کامل خواهد شد و نقایص آن را برطرف خواهیم کرد تا طرح رونق تولید در سال جاری با شرایط بهتری نسبت به سال گذشته در دستور کار قرار گیرد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امر تولید افزود: مذاکرات لازم از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت با بانک مرکزی انجام شده و توافقات لازم را به دست آورده‌ایم تا طرح رونق تولید در سال جاری ادامه یابد.

رحمانی در مورد زمان آغاز طرح رونق تولید برای متقاضیان جدید در سال 1396، خاطر نشان کرد: این طرح به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال شده و رقم مورد نیاز برای ارائه‌ی تسهیلات به متقاضیان اعلام شده است، بنابراین زمان آغاز طرح در سال جاری نیازمند مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است که به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گفته وی، طرح رونق تولید در سال 1396 تا نیمه دوم فروردین‌ماه سال جاری توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به تصویب خواهد رسید و بلافاصله پس از آن ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در سال ۱۳۹۵ طرح رونق تولید بنگاه‌های تولیدی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری بانک مرکزی مدنظر قرار گرفت تا در ابتدای امر ۷۵۰۰ واحد تولیدی کوچک و متوسط معادل ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی دریافت کنند اما با پیشرفت کار در نهایت در قالب طرح رونق تولید به حدود ۲۴ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

در این طرح که از ابتدای سال گذشته تعریف شد واحدهای کوچک و متوسط افزایش تولید را در دستور کار قرار دادند. طرحی که با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت اقتصاد، سازمان امور مالیاتی، بانک‌ها و سازمان تامین اجتماعی مد نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۶۹۹/طرح_رونق_تولید_در_سال_۹۶_آغاز_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: