Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@12:53:48 GMT

کسب رتبه برتر اداره راه و شهرسازی در بازآفرینی محله خضر شهر همدان

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۴۸۳/کسب_رتبه_برتر_اداره_راه_و_شهرسازی_در_بازآفرینی_محله_خضر_شهر_همدان

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: اداره راه و شهرسازی همدان در حوزه بازآفرینی شهری و محله خضر شهر همدان رتبه برتر را در کشور کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حاشیه تجلیل از مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در دومین دوره جایزه ملی ( جستار کیفیت در تجربه های بازآفرینی شهری، فرهاد فرزانه در گفت و گو با صبح الوند اظهار کرد: شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، در راستای نهادینه کردن مفهوم کیفیت در حیات مطلوب شهری و نیل به اهداف بازآفرینی شهری پایدار، اقدام به برگزاری برنامه فرهنگی «جستار کیفیت در تجربه های بازآفرینی شهری در چارچوب اندیشه ایرانشهر» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این برنامه در دو بخش اصلی و جنبی به بررسی تجربیات عملی، نظری و هنری در زمینه بازآفرینی شهری می پردازد.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: هدف کلیدی در بخش اصلی این رویداد با عنوان «جایزه ملی بهترین تجربه بهسازی و نوسازی شهری»، شناسایی و تقدیر از تجربه های بازآفرینی شهری موفقی است که توانسته اند در ارتقای کیفیت زندگی مردم نقش قابل ملاحظه و کارآمدی ایفا کنند.

 

فرزانه خاطرنشان کرد: پس از ارسال اطلاعات پروژه های اجرا شده اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به دبیرخانه همایش و بازدید و بررسی هیأت داوران در نهایت از این اداره کل برای پروژه های محله خضر شهر همدان به دلیل ارتقای کیفیت زندگی مردم در این محله و نگاه کلی نگر در برنامه ریزی مجموعه ای از اقدامات اجتماعی، اقتصادی و کالبدی تقدیرشد.

 

وی اضافه کرد: در پیام وزیر راه و شهرسازی با سپاس از نقش آفرینی ارزشمند این سازمان در ارتقای کیفیت زندگی مردم در محله خضر شهر همدان، لوح تقدیر دومین دوره جایزه ملی ( جستار کیفیت در تجربه های بازآفرینی شهری در چهارچوب اندیشه ایران شهری) به راه و شهرسازی استان همدان داده شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۴۸۳/کسب_رتبه_برتر_اداره_راه_و_شهرسازی_در_بازآفرینی_محله_خضر_شهر_همدان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: