Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@11:48:09 GMT

اعلام نوبت تلاوت نماینده ایران در مسابقات قرآن تونس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۷۶۶/اعلام_نوبت_تلاوت_نماینده_ایران_در_مسابقات_قرآن_تونس

اعلام نوبت تلاوت نماینده ایران در مسابقات قرآن تونس

به گزارش ایکنا؛ نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور تونس که روز گذشته عازم این مسابقات شده است، بعد از ظهر امروز 18 آذرماه در سالن اصلی مسابقات به تلاوت می‌پردازد.
از روز گذشته مسابقات در رشته حفظ و تفسیر قرآن آغاز شده و در نوبت بعد از ظهر امروز نیز در رشته قرائت تحقیق ادامه می‌یابد.
این مسابقات با حضور نمایندگانی از 22 کشور و به یاد یکی از علمای قدیمی کشور تونس با نام «الامام ابن عرفه الورغمّی» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محل برگزاری آن نیز مسجد «مالک بن انس» شهر «قرطاج» است.
در این مسابقات که به صورت یک مرحله‌ای است، محمدحسین موحدی، نماینده کشورمان در رشته قرائت تحقیق حدود ساعت 14 تلاوت خود را اجرا می‌کند.
یادآور می‌شود «محمدجواد مرادی» حافظ کل قرآن کریم نیز به عنوان نماینده ایران در رشته حفظ کل قرآن کریم برای حضور در این مسابقات معرفی شده بود که به دلیل برخی مشکلات موفق به اعزام نشد. پیش از این نیز از «محمدحسین سعیدیان» قاری بین‌المللی کشورمان برای حضور در تیم داوری مسابقات دعوت به عمل آمده بود که وی نیز موفق به اعزام نشد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۷۶۶/اعلام_نوبت_تلاوت_نماینده_ایران_در_مسابقات_قرآن_تونس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: