Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:48:17 GMT

ارائه اطلاعات دقیق نیروهای آمریکا در منطقه توسط سردار حاجی‌زاده +فیلم

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۸۱۷/ارائه_اطلاعات_دقیق_نیروهای_آمریکا_در_منطقه_توسط_سردار_حاجی_زاده_فیلم

ارائه اطلاعات دقیق نیروهای آمریکا در منطقه توسط سردار حاجی‌زاده +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران با حضور در برنامه ثریا با ارائه آمار و اطلاعات دقیق به بررسی چگونگی استقرار نیروهای آمریکایی در منطقه خلیج فارس و کشورهای همسایه پرداخت و این نکته را یادآور شد که این پایگاه‌ها در گذشته به نوعی تهدیدی برای کشور ما تلقی می‌شدند که امروز به برکت خون شهدا و تلاش‌های سردار شهید حاج حسن طهرانی مقدم و سایر رزمندگان و تلاشگران فعال در عرصه موشکی، همین پایگاه‌ها و ناوهای آمریکایی برای ما به فرصت تبدیل شده و به صورت سیبلی آماده درآمده که در صورت هرگونه خطا و اشتباه آمریکایی‌ها، جمهوری اسلامی با استفاده از موشک‌های نقطه‌زن و پیشرفته خود، قادر به انهدام آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجی زاده پایگاه‌های آمریکایی را مانند گوشت زیر دندان رزمندگان سپاه دانست و ناوهای هواپیمابر آمریکا را در خلیج‌فارس سیبل موشک‌های ایرانی خواند. وی در پایان با تاکید بر عنایت الهی و دستورات فرمانده کل قوا، در مورد حوزه دفاعی موشک‌های سپاه گفت: ما امروز صاحب موشک‌های نقطه‌زنی هستیم که برد آن‌ها تا هفتصد کیلومتر رسیده و عمق دریای عمان را هم پوشش می‌دهد.

در ادامه فیلم این بخش از توضیحات سردار حاجی زاده در برنامه ثریا را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: قدرت نظامی ایران چقدر است؟ +عکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۸۱۷/ارائه_اطلاعات_دقیق_نیروهای_آمریکا_در_منطقه_توسط_سردار_حاجی_زاده_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: