Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@09:19:15 GMT

اتوماسيون شبکه هاي توزيع برق در خراسان رضوي بومي سازي شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۹۷۱/اتوماسیون_شبکه_های_توزیع_برق_در_خراسان_رضوی_بومی_سازی_شد

اتوماسيون شبکه هاي توزيع برق در خراسان رضوي بومي سازي شد

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق خراسان رضوي گفت: تاکنون فرآيند بومي سازي اتوماسيون شبکه هاي توزيع نيروي برق در پنج شهرستان اين استان انجام شده و توسعه آن در ساير نقاط خراسان رضوي نيز در دست اجرا است.

محمدرضا مزيني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اين شهرستانها را سبزوار، تربت حيدريه، نيشابور، قوچان و تربت جام ذکر و بيان کرد: پيش از اين سامانه اتوماسيون شبکه هاي توزيع برق در کل کشور خارجي بود اما براي نخستين بار متخصصان شرکت توزيع نيروي برق خراسان رضوي با همکاري دانشگاه حکيم سبزواري اتوماسيون شبکه توزيع برق کاملا ايراني را توليد و راه اندازي کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: نوع ايراني اتوماسيون شبکه هاي توزيع برق ساخته شده توسط متخصصان خراسان رضوي تاکنون در استانهاي خراسان جنوبي، يزد، اصفهان و خوزستان نيز مورد استفاده قرار گرفته است.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق خراسان رضوي `استفاده از فناوري 100 درصد بومي، صرفه جويي و کاهش هزينه ها و همکاري صنعت و دانشگاه در راستاي تحقق شعار حمايت از کالاي ايراني` را از ويژگيهاي برجسته نوع ايراني اتوماسيون شبکه هاي توزيع برق برشمرد.
وي گفت: اجراي اتوماسيون شبکه هاي توزيع برق منجر به هوشمندسازي، کاهش انرژي توزيع نشده و خاموشي، افزايش عمر مفيد تجهيزات، کاهش تلفات برق، افزايش بهره وري و کاهش هزينه هاي تعميرات و نگهداري مي شود.
شرکت توزيع نيروي برق خراسان رضوي در گستره 116 هزار کيلومترمربع 26 شهرستان اين استان را(به جز مشهد) شامل 60 شهر و دو هزار و 721 روستا در قالب با 27 اداره و يک ميليون و 270 هزار مشترک زير پوشش خدمات خود دارد.
7489/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۹۷۱/اتوماسیون_شبکه_های_توزیع_برق_در_خراسان_رضوی_بومی_سازی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: