Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@12:25:33 GMT

تجهیزات مراکز جامع سلامت دهان و دندان تامین می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۹۷۳/تجهیزات_مراکز_جامع_سلامت_دهان_و_دندان_تامین_می_شود

تجهیزات مراکز جامع سلامت دهان و دندان تامین می شود

به گزارش ایرنا، دکتر حمید صمدزاده روز سه شنبه در بازدید از مرکز سلامت دهان و دندان شهرستان دشتی افزود: در چند سال اخیر اقدام های خوبی در این حوزه در سطح کشور انجام شده و پیشرفتهای قابل توجهی در این زمینه حاصل شده است.
وی اظهارداشت: افزایش رضایتمندی و اعتماد مردم به خدمات حوزه سلامت هدف مهم اجرای طرح تحول نظام سلامت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بر تامین منابع مالی جهت تشویق دندانپزشکانی که با تمام وجود در راه خدمت به مردم و نظام سلامت تلاش می کنند تاکید کرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: هم اکنون پنج دندانپزشک در مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان فعالیت می کنند که هم لحاظ فنی، اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.
دکتر اصغر بحرانی افزود: راه اندازی مراکز خدمات جامع سلامت دهان و دندان از اقدامات بسیار خوب دولت تدبیر وامید است که موجب استقبال گسترده مردم و افزایش اعتماد آنان به خدمات این بخش شده است.
وی یادآوشد: با توجه پایین بودن میانگین درآمد مردم شهرستان دشتی و دشواری پرداخت هزینه بالای خدمات دندانپزشکی دربخش خصوصی، ارایه این خدمات با نرخ دولتی و نیمه دولتی در مراکز خدمات جامع سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و رضایتمندی عمومی در پی داشته است.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفرر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۹۷۳/تجهیزات_مراکز_جامع_سلامت_دهان_و_دندان_تامین_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: