Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@14:34:10 GMT

چگونگی دریافت کارت‌های سوخت جامانده در شرکت پست

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۰۰۱/چگونگی_دریافت_کارت_های_سوخت_جامانده_در_شرکت_پست

چگونگی دریافت کارت‌های سوخت جامانده در شرکت پست

به گزارش وانانیوز، 

مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت که از مرحله نخست ثبت نام جا مانده‌اند، روز گذشته و به مدت یک هفته تا شنبه یکم دی‌ماه تمدید شد. بر این اساس، مالکان خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس ۱۰+ برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت‌نام بیش از ۲ میلیون نفر برای صدور کارت سوخت 

در این راستا، زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتیدرباره آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان  گفت: تاکنون دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ثبت‌نام موفق داشته‌اند که از میان آن‌ها، ۳۰۰ هزار ثبت‌نام به‌صورت حضوری و با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ بوده است.

ابطال ۲۴ هزار کارت مهاجر

وی از ابطال ۲۴ هزار کارت مهاجر خبر داد و اظهار کرد: از زمان آغاز فرایند ثبت‌نام کارت سوخت ۲۴ هزار کارت مهاجر که به یکی از استان‌های مرزی کشور ارسال شده بود، ابطال شده است. این کارت‌ها متعلق به افرادی است که برای دریافت کارت سوخت ثبت‌نام کرده‌اند، درحالی که کارت سوخت فعال داشتند و کارت سوخت آن‌ها به‌صورت غیرقانونی واگذار شده بود.

تعیین تکلیف کارت‌های سوخت جا مانده در پست

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، هم‌چنین درباره مالکانی که خودرو یا موتورسیکلت خود را بعد از سال ۱۳۹۴  خریداری کرده‌اند، توضیح داد: ممکن است کارت سوخت این افراد در شرکت پست مانده باشد. در این راستا شرکت پست از امروز در پیامکی به این مالکان، وضعیت کارت سوخت آن‌ها را مشخص می‌کند. این افراد متوجه خواهند شد کارت سوخت آن‌ها در شرکت پست است یا نه.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۰۰۱/چگونگی_دریافت_کارت_های_سوخت_جامانده_در_شرکت_پست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: