Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:03:41 GMT

رمز اصلی پیشرفت انقلاب وحدت است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۰۳۳/رمز_اصلی_پیشرفت_انقلاب_وحدت_است

رمز اصلی پیشرفت انقلاب وحدت است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: وحدت یکی از اصول اصلی و عوامل کلیدی پیشرفت انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش ایرنا سید سعید شاهرخی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت آیت الله دکتر محمد مفتح در تویسرکان بیان کرد: یکی از اصول و نکاتی که رهبر انقلاب همواره تاکید داشتند این بود که رمز موفقیت را وحدت دانستند و نگاه عمیق امام راحل به این مولفه نشان می دهد وحدت رمز اصلی پیروزی انقلاب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آیت الله مفتح نقش و جایگاه ویژه ای در ایجاد وحدت داشتند افزود: این شهید با درک وحدت در بین 2 قشر پیشرو جامعه شامل دانشگاه و حوزه علمیه، کار اساسی انجام دادند کاری که تا امروز به عنوان کار شایسته مورد تقدیر همه اندیشمندان و اقشار مختلف مردم است.
استاندار همدان اظهار داشت: در این استان اختلافی بین مسئولان برای خدمت رسانی به مردم وجود ندارد و کاری با حاشیه سازی صورت نمی گیرد بلکه تمامی کارها با هدف خدمت انجام می شود.
شاهرخی با بیان اینکه دنبال توسعه متوازن استان هستیم گفت: تمامی شهرستان ها دارای ظرفیت های فراوانی هستند بنابراین توسعه همه جانبه شهرستان مدنظر مسئولان است.
آیت الله شهید محمد مفتح روحانی شیعی و از حامیان امام خمینی (ره) در جریان انقلاب اسلامی ایران بود که در سال 1307 در فامنین دیده به جهان گشود.
وی پس از پیروزی انقلاب عضو شورای انقلاب شد و سرپرستی دانشکده الهیات دانشگاه تهران را برعهده داشت. وی همچنین عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مدتی دبیر جامعه روحانیت مبارز تهران بود.
وی در سال 1358به دست گروهک تروریستی فرقان به شهادت رسید و پیکرش در حرم حضرت معصومه (س) دفن شد. در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز شهادت وی در 27 آذر به روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است.
7526/2087

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۰۳۳/رمز_اصلی_پیشرفت_انقلاب_وحدت_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: