Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@05:31:59 GMT

جشن پایان آموزش ۳۳روزه قرآن کریم در بندرترکمن+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۰۸۶/جشن_پایان_آموزش_۳۳روزه_قرآن_کریم_در_بندرترکمن_تصاویر

جشن پایان آموزش ۳۳روزه قرآن کریم در بندرترکمن+تصاویر

جشن پایان آموزش ۳۳روزه قرآن کریم در دبستان شهید ایمری بندرترکمن برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، عاشورمحمدقزل با ذکر این خبر افزود: مهمترین هدف آموزش قرآن در پایه سوم ابتدایی ارتقای توانایی خواندن سوره‌ها و عبارات قرآنی کتاب درسی است.

مدیر دبستان ایمری تصریح کرد: براساس این طرح هر روز یک زنگ کامل به درس قرآن اختصاص می یابد تا مهارت روخوانی قرآن در میان دانش‌آموزان این پایه ارتقا پیدا کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان داشت:طی 33روز برگزاری این دوره زمینه مانوس شدن بیشتر دانش‌آموزان با کلام وحی فراهم شد.

قزل خاطر نشان کرد: به موجب این طرح دانش آموزان در 19روز نخست اجرای این طرح، ضمن یادآوری و آموزش قواعد روخوانی، مهارت کافی در به کار بردن این قواعد در روخوانی کلمات، عبارات و آیات قرآنی به دست آوردند و در 14روز باقی مانده با تمرین کافی به توانایی رو خوانی آیاتی از قرآن دست پیدا کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۰۸۶/جشن_پایان_آموزش_۳۳روزه_قرآن_کریم_در_بندرترکمن_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: