Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@11:01:46 GMT

پایان جشن ۳۳ روزه قرآن نوجوانان با تجلیل از نفرات برتر در دبستان «گلهای بهشت» مکتب القرآن «ثارالله (ع)»

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۰۸۸/پایان_جشن_۳۳_روزه_قرآن_نوجوانان_با_تجلیل_از_نفرات_برتر_در_دبستان_گلهای_بهشت_مکتب_القرآن_ثارالله_ع

پایان جشن ۳۳ روزه قرآن نوجوانان با تجلیل از نفرات برتر در دبستان «گلهای بهشت» مکتب القرآن «ثارالله (ع)»

عامری، با اشاره به برگزاری جشن پایانی طرح ۳۳ روزه قرآن کریم، گفت: در این مراسم از نفرات برتر در دبستان «گلهای بهشت» مکتب القرآن «ثارالله (ع)» تجلیل شد.

«سهیلا عامری» با اشاره به برگزاری طرح های متنوع قرآنی و فرهنگی ویژه دانش آموزان دبستان «گلهای بهشت» مکتب القرآن «ثارالله (ع)» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: دوره های فوق برنامه آموزش قرآن کریم با هدف انس بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم و ایجاد انگیزه و اشتیاق در حفظ آیات الهی به شکل دوره ای برگزارمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر دبستان «گلهای بهشت» موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» فارس تاکید کرد: آیین پایانی طرح 33 روزه قرآن کریم دانش آموزی روز گذشته با قرآن آموزان، اولیاء و مسئولان موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» و مدیران آموزش و پرورش شهرستان لامرد برگزار شد.

 

وی افزود: تلاوت قرآن، مسابقات جمعی، گلباران حافظان، اجرای گروه سرود، حاملان قرآن و تجلیل از نفرات از ویژه برنامه های آیین پایانی جشن 33 روزه قرآن بوده است و در پایان مراسم جشن، دعای شکرگزاری از عنایات خداوند توسط دانش آموزان قرائت شد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۰۸۸/پایان_جشن_۳۳_روزه_قرآن_نوجوانان_با_تجلیل_از_نفرات_برتر_در_دبستان_گلهای_بهشت_مکتب_القرآن_ثارالله_ع را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: