Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@15:53:26 GMT

تاریخ زندگی عشایر سرشار از غیرت، حماسه، دفاع و عزت است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۱۸۵/تاریخ_زندگی_عشایر_سرشار_از_غیرت_حماسه_دفاع_و_عزت_است

تاریخ زندگی عشایر سرشار از غیرت، حماسه، دفاع و عزت است

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری در این دیدار گفت: خدا را شاکر و سپاسگزارم که در جمع غیور مندان عرصه های کار و تلاش و مجاهدت، شرف و عزت حضور پیدا کردم، عشایری که به تعبیر رسای امام بزرگوار ذخایر انقلابند.

وی با اشاره به اینکه زندگی عشایر سرشار از غیرت و حماسه و دفاع و عزت است گفت: عشایر دشتبیل و دیگر سرعشیره ها و مردم نجیب، شریف و غیرتمند کرد و سنی وظیفه خود و محبت خود را به نظام جمهوری اسلامی اداء کردید، در سخت ترین زمان ها و در پیچیده ترین اوضاع ها که نیاز بود سلاح بدست بگیرید میگرفتید و کار نظامی انجام می دادید جاییکه قرار بود بیل به دست بگیرند میگرفتید و کار اقتصادی، دامداری و کشاورزی انجام می دادید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شهسواری افزود: حاج مهران نعمتی که در تاریخ این منطقه و طایفه ماندگار است و توانستند با کمک این مردم غیور و غیرتمند نسبت به پاکسازی ارتفاعات اشنویه و زدودن قدم های نحس ضد انقلاب در منطقه اشنویه و ارتفاعات منطقه پیروزی ارزشمند کسب کنند. ما یاد همه آنهایی که در این منطقه در کنار شهید باکری و شهید صیاد شیرازی در این قرارگاه و بعد از آن و قبل از آن که تلاش کردند و حماسه خلق کرند برای بازماندگان آنها و آن ایثارگران عزت و سرافرازی آرزو می کنیم و برای آن ها که عند ربهم یرزقون شدند و محضر پروردگار متعال متنعم اند علو درجات را مسئلت داریم.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی ضمن اشاره به اقدامات بسیار خوب در زمینه محرومیت زدایی در منطقه، بیان داشت: عشایر بخصوص عشایر این منطقه لایق فقر نیستند و در زمینه محرومیت زدایی و ساخت خانه عالم، خانه فقیر، پروژه های آب رسانی و آسفالت جاده و … حتما در سال های آتی اقدامات مناسب و در خور شان این منطقه انجام خواهد گرفت.

این دیدار در مسجد روستای آغبلاغ و با سران عشایر منطقه دشتبیل ، ریش سفیدان و متنفذان آن منطقه برگزار شد.

در ابتدای برنامه سرهنگ حسینی فرمانده سپاه اشنویه نیز به بیان گزارشی از وضعیت منطقه دشتبیل و اقدامات انجام شده در این مناطق توسط سپاه پاسداران پرداخت.

به گزارش خبرنگار ما حاج مهران نعمتی رئیس عشایر و منطقه دشتبیل نیز به بیان آخرین وضعیت منطقه و چگونگی حفظ و حراست از کیان و خاک کشور عزیزمان ایران توسط عشایر منطقه پرداخت و حضور سردار شهسواری را مایه خیر و برکت برای منطقه و شهرستان توصیف کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۱۸۵/تاریخ_زندگی_عشایر_سرشار_از_غیرت_حماسه_دفاع_و_عزت_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: