Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@14:31:46 GMT

آغاز بکار دبیرخانه چهل سالگی انقلاب

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۲۶۵/آغاز_بکار_دبیرخانه_چهل_سالگی_انقلاب

آغاز بکار دبیرخانه چهل سالگی انقلاب

به گفته صادق مقدسی چهره سازی الگوهای دینی ، جهادی و علمی مازندران در اولویت برنامه سازی رسانه برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. دبیرخانه ستاد سیاست گذاری نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران در مراسم آغاز بکار این دبیرخانه در صدا و سیمای مرکز مازندران با بیان اینکه چهره سازی الگوهای دینی،جهادی و علمی مازندران اولویت کاری برنامه سازی رسانه استان در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است ؛ بر اجرای اقدامات نوآورانه در راستای معرفی و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی صادق مقدسی ایجاد خودآگاهی فردی میان مردم و تقویت گفتمان امام و انقلاب را از مهم ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب دانست و گفت : رسانه های معاند با تولید محصولات ضد فرهنگی همواره به دنبال تغییر هویت ایرانی اسلامی هستند.
حجت الاسلام جعفری دادستان انقلاب و خانواده مرکز مازندران هم با بیان اینکه منافقان و مخالفان انقلاب اسلامی از هم اکنون برای ایجاد بی نظمی و اختلال در برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی کردند گفت : دهه ی فجر فرصت مغتنمی برای آشنایی با تفکر و سیره سیاسی امام و نیز معرفی چهره های اثر گذار در اسلام و انقلاب است.
سردار میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز تجدید پیمان دوباره مردم و انقلاب را ضامن بقای نظام دانست و بر جلب مشارکت همه ی اقشار برای برگزاری باشکوه جشن چهل سالگی انقلاب تاکید کرد .
حجت الاسلام یوسف پور دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران هم از برگزاری برنامه های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، بهمن 97 در دو بخش ارائه دستاوردها و برگزاری جشن ها و جنگ های انقلابی خبر داد.
بهره گیری از ظرفیت ائمه جمعه و استادان حوزه و دانشگاه ، تقویت مشارکت بخش های خصوصی و نهاد های غیر دولتی ، تشکیل کمیته رسانه در شهرستانها و برگزاری مسابقات و فراخوان های علمی از جمله پیشنهاد های اعضاء این نشست برای برگزاری هر چه باشکوهتر جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۲۶۵/آغاز_بکار_دبیرخانه_چهل_سالگی_انقلاب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: