Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:49:48 GMT

قهرمانان مسابقات یوگا بانوان همدان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۲۸۶/قهرمانان_مسابقات_یوگا_بانوان_همدان_معرفی_شدند

قهرمانان مسابقات یوگا بانوان همدان معرفی شدند

نائب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان در این باره گفت: در این دوره از مسابقات 50 ورزشکار در قالب پنج گروه سنی به مدت یک روز باهم رقابت کردند.
مریم روحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این پیکارها و در گروه سنی 9 تا 13 سال، ستایش ترابی مقام نخست را کسب کرد، سیده فاطمه حسینی دوم شد، نازنین بیات و کیمیا قره دغی به ترتیب سوم و چهارم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در گروه سنی 20 تا 25 سال نیز نیکی قمریان حایز رتبه برتر شد و در گروه سنی 26 تا 32 سال اوشین رضایی عنوان قهرمانی را به دست آورد، پریا ترکمان دوم شد و محیا ورمزیار نیز در رتبه سوم قرار گرفت.
روحی خاطرنشان کرد: همچنین در گروه سنی 32 تا 40 سال ، لیلا بهرامی عنوان قهرمانی را به دست آورد، ماه بس گرامی دوم شد و سمیه نعمتی در جایگاه سوم قرار گرفت.
وی افزود: در گروه سنی 41 تا 51 سال نیز مرضیه ملکی بر سکوی نخست ایستاد، مژگان جمشیدی دوم شد و فاطمه ملکی مقام سوم را به دست آورد.
وی یادآور شد: سمیرا ملکی سرداور این رقابت ها بود ضمن اینکه نسرین نژادیان و فاطمه مسچی داور و شکوفه روغنی مسئول مسابقات و داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.
همدان دارای بیش از یکصد ورزشکار فعال در رشته یوگا است.
نفرات برتر یوگای بانوان همدان اسفندماه امسال در مسابقات قهرمانی کشور به میزبان تهران شرکت می کنند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۲۸۶/قهرمانان_مسابقات_یوگا_بانوان_همدان_معرفی_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: