Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@15:26:33 GMT

زمان واریز یارانه مرداد 97

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۳۵۳/زمان_واریز_یارانه_مرداد_۹۷

سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: نودمین مرحله پرداخت یارانه نقدی در ساعت 24 پنجشنبه (بیست و پنجم مردادماه) به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.

به گزارش صدای ایران، مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند نوبت های گذشته 455 هزار ریال است.
افزون بر یارانه ها، افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امدادامام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور نیز پنجشنبه این هفته واریز می شود که بلافاصله امکان برداشت آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یارانه نقدی در چارچوب قانون هدفمندی یارانه ها از آذرماه 1389 تاکنون به مردم پرداخت می شود.
دولت ماهانه 34 هزار میلیارد ریال یارانه به مردم پرداخت می‎‎ کند که حدود 20 هزار میلیارد ریال آن از محل افزایش قیمت‎‎ها تامین و بقیه براساس قانون از بودجه عمومی برداشت می‎‎شود.
آذرماه سال 1389 زمان آغاز واریز یارانه بود و تا هشتادو نهمین مرحله، هر ایرانی مبلغ 40 میلیون و 950 هزار ریال یارانه نقدی دریافت کرده است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۳۵۳/زمان_واریز_یارانه_مرداد_۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: