Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@16:12:13 GMT

فعالان حوزه صنعت از معضلات ارزی گلایه دارند/ فرسودگی ماشین‌آلات از علل تعطیلی کارخانه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۶۵۳/فعالان_حوزه_صنعت_از_معضلات_ارزی_گلایه_دارند_فرسودگی_ماشین_آلات_از_علل_تعطیلی_کارخانه_ها

فعالان حوزه صنعت از معضلات ارزی گلایه دارند/ فرسودگی ماشین‌آلات از علل تعطیلی کارخانه‌ها

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از علل تعطیلی کارخانجات صنعتی فرسودگی ماشین آلات صنعتی و فراهم نبودن شرایط لازم برای صاحب کارخانه به منظور نوسازی ماشین آلات صنعتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برات قبادیان در گفت‌وگوی اختصاصی با صبح قزوین اظهار کرد: کارخانجات بنا به دلایل مختلفی تعطیل شدند بنابراین برای رونق دوباره آنها یک راهکار واحد ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: به منظور ارزیابی و شناسایی دلایل تعطیلی و رکود کارخانجات و واحدهای صنعتی کارگروه‌هایی در شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت و معدن در سطح استان‌ها فعال شده است. 

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: این کارگروه‌ها ضمن شناسایی علل تعطیلی واحدهای صنعتی، راهکارهای مناسب برای به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید ارائه می‌دهند. 

وی تصریح کرد: یکی از علل تعطیلی کارخانجات صنعتی فرسودگی ماشین آلات صنعتی و فراهم نبودن شرایط لازم برای صاحب کارخانه به منظور نوسازی ماشین آلات صنعتی است. 

وزارت صنعت به دنبال خروج بنگاه‌های اقتصادی از رکود است
این مقام مسئول ادامه داد: سعی بر این است دلیل تعطیلی هر یک از کارخانجات و واحدهای صنعتی احصا شده و با اتخاذ راهکار مناسب نسبت به رفع مشکل آنها اقدام شود. 

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت هر ساله تعدادی از بنگاه‌های اقتصادی را از رکود خارج می‌کند، نشان از عزم جدی این وزارتخانه برای رونق اقتصادی حوزه صنعت و تولید دارد. 

قبادیان بیان کرد: سال ۹۵ حدود ۳۷هزار میلیارد تسهیلات به فعالان حوزه صنعت داده شده و امسال نیز به همین صورت است. 

وی یادآور شد: بخشی از شکایات فعالان حوزه صنعت معضلات ارزی است که فقط مختص فعالان این حوزه نبوده و به سایر بخش‌ها نیز مرتبط است. 


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۶۵۳/فعالان_حوزه_صنعت_از_معضلات_ارزی_گلایه_دارند_فرسودگی_ماشین_آلات_از_علل_تعطیلی_کارخانه_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: