Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@16:20:22 GMT

تلف شدن چند رأس گاو شیری در آتش‌سوزی واحد دامداری در نهاوند+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۵۶۱۷/تلف_شدن_چند_رأس_گاو_شیری_در_آتش_سوزی_واحد_دامداری_در_نهاوند_تصاویر

‍‍‍‍‍‍

براثر آتش‌سوزی در یک واحد دامداری روستایی در شهرستان نهاوند چند رأس گاو شیری در آتش سوختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گرو، آتش‌سوزی یک واحد دامداری در روستای دهفول نهاوند باعث سوختن و تلف شدن چند رأس گاو شیری شد.

در این حادثه که در یک واحد دامداری روستایی اتفاق افتاد دیوارها و سقف این واحد دامداری که تخریب شد و باعث تلف شدن چند گاو شیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه آتش‌سوزی خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشته ولی چند رأس گاو شیرده زیر آوار مانده و در آتش سوختند.

علت این آتش سوزی هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/

i دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۶۱۷/تلف_شدن_چند_رأس_گاو_شیری_در_آتش_سوزی_واحد_دامداری_در_نهاوند_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: