Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@02:16:04 GMT

بارش باران در لرستان آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها را در پی دارد.

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۰۲۹/بارش_باران_در_لرستان_آب_گرفتگی_معابر_و_سیلابی_شدن_مسیل_ها_را_در_پی_دارد

محمدناصر هاشمی  در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، با تأکید بر ناپایداری‌های پیش‌بینی‌شده در اطلاعیه مذکور، بارش‌ها از عصر امروز تا اواسط فردا در اغلب نقاط به‌ویژه در نیمه غربی و شمالی از شدت و میزان قابل‌توجهی برخوردار است اظهار داشت: بارش‌ها در استان سبب آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارش در مناطق سردسیر، گردنه‌های برف‌گیر و ارتفاعات مناطق معتدل استان نیز به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود و این بارش ها سبب اختلال در تردد جاده‌ای می‌شود .

 مدیرکل هواشناسی استان لرستان  با اشاره به اینکه متوسط بارش در سطح استان بیش از 15 میلی‌متر تخمین زده می‌شود گفت:  در برخی نقاط استان بارش به بیش از 25 میلی‌متر خواهد رسید و نیازمند تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت های احتمالی است.

هاشمی به وضعیت بارش‌های استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: بارش‌های استان تاکنون نسبت به وضعیت بلندمدت 108 درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 456 درصد افزایش بارندگی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۰۲۹/بارش_باران_در_لرستان_آب_گرفتگی_معابر_و_سیلابی_شدن_مسیل_ها_را_در_پی_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: