Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:43:37 GMT

سمنان رتبه برتر پژوهش وزارت صنعت و معدن را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۰۴۹/سمنان_رتبه_برتر_پژوهش_وزارت_صنعت_و_معدن_را_کسب_کرد

سمنان رتبه برتر پژوهش وزارت صنعت و معدن را کسب کرد

سمنان - ایرنا - رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: سمنان رتبه برتر در بخش آموزش، پژوهش و فناوری این وزارتخانه را برای سومین سال پیاپی کسب کرد.

به گزارش ایرنا، مهدی میرکو روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: بر اساس شاخص های ارزیابی و بررسی در بخش های مختلف اداره آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، استان سمنان به عنوان دستگاه برتر در کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شاخص های ارزیابی، بیان کرد: صدور جواز و پروانه های فنی و مهندسی، صدور گواهی، پروانه تحقیق و توسعه، اجرای دوره های آموزشی برای مدیران واحدهای صنعتی و معدنی، صنوف و بازاریان در حوزه های مختلف، از مهمترین شاخص های ارزیابی سازمان های این وزارت خانه است.
میرکو با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه، اظهار داشت: طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، پسادکتری صنعتی و اجرای طرح های پژوهشی واحدهای فنی و مهندسی زمینه های همکاری این سازمان با دانشگاه های استان است.
رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: ثبت جهانی 2 محصول تجاری استان با عنوان های گچ سمنان و پسته دامغان، انعقاد تفاهم نامه با نظام مهندسی معادن به منظور اجرای دوره های معدنی، برگزاری دوره های آموزشی برای مخاطبان واحدهای صنعتی، معدنی و اصناف در بخش های مختلف و اجرای طرح های فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی با عنوان فاجد از مهم ترین اقدامات این سازمان در بخش آموزش، پژوهش و فناوری است.
استان سمنان در هشت ماه سال 97 با صدور یک هزار و 96 فقره جواز صنعتی با پیش بینی اشتغال بیش از 29 هزار نفر، رتبه نخست کشور در 2 شاخص ایجاد فرصت های شغلی و صدور جواز صنعتی را نیز به خود اختصاص داد.
9891/6103

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۰۴۹/سمنان_رتبه_برتر_پژوهش_وزارت_صنعت_و_معدن_را_کسب_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: