Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:03:02 GMT

شماره جدید مجله بین‌المللی ترانسندنت فیلوسوفی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۰۵۹/شماره_جدید_مجله_بین_المللی_ترانسندنت_فیلوسوفی_منتشر_شد

شماره جدید مجله بین‌المللی ترانسندنت فیلوسوفی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، شماره جدید مجله بین المللی ترانسندنت فیلوسوفی (دوره ۱۹، شماره۳۰، دسامبر ۲۰۱۸) به سرویراستاری سید سلمان صفوی در لندن منتشر شد.

مقالات این شماره راجع به: رویکرد فلسفی به اخلاق قرآنی، توحید از دیدگاه سعدالدین حمویه، روزبهان بقلی و دانته، رهبری از دیدگاه فلسفه نوری سعید، نقد تفاسیر مثنوی مولوی، زبان جهانی سعادت در رساله حی بن یقظان، نور در فلسفه اشراقی سهروردی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نویسندگان این شماره عبارتند از: سید سلمان صفوی، سید صدرالدین صفوی، سید شهاب الدین مصباحی، نادیا مفتونی، رعنا شیعه، صالح یوصل، مهوش السادات علوی و قدرت الله قربانی، از دانشگاههای لندن، تهران، خوارزمی و چارلز استوارت استرالیا.

ترانسندنت فیلوسوفی ژورنال” تنها مجله تخصصی مطالعات مقایسه ‌ای فلسفه و عرفان اسلامی و غربی است که به زبان انگلیسی در غرب منتشر می‌شود. این مجله پل گفتگوهای فلسفی بین جهان اسلام و غرب است.  این مجله معتبرعلمی از سال۲۰۰۰ در لندن منتشر می‌ شود و نویسندگان و هیئت داوران آن از دانشگاههای برجسته اروپا، آمریکا و آسیا هستند.

پروفسور چیتیک، پروفسور موریس، پروفسور نصر، دکتر اعوانی، دکتر پازوکی، دکتر محقق داماد، دکتر دینانی، دکتر داوری، پروفسور می‌شو، پروفسور لیمن، پروفسور لندولت از هیئت داوران مقالات آن هستند.

آیت الله سید محمد خامنه ‌ای، آیت الله محسن اراکی و دکتر سید سلمان صفوی بنیانگذاران این مجله علمی پژوهشی هستند.

این مجله علاوه بر بریتانیا در مرکز اسناد فلسفی آمریکا “دایرکتوری بین المللی فلسفه و فیلسوفان” آمریکا ثبت شده است و به عنوان مجله‌ ای تخصصی و بین المللی در مطالعات مقایسه‌ای فلسفه و عرفان اسلامی و غربی معرفی شده است.

کد خبر 4487608

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۰۵۹/شماره_جدید_مجله_بین_المللی_ترانسندنت_فیلوسوفی_منتشر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: