Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:26:23 GMT

تقدیر از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۰۸۰/تقدیر_از_روابط_عمومی_اداره_کل_دامپزشکی_استان_کرمان

تقدیر از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در تقدیر نامه دکتر علی صفر ماکنعلی Tمدیر کل دفتر سازمانهای تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل آمده است:
جناب آقای دکتر جواد نگارستانی
مسئول محترم و بزرگوار روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان
علم ارتباطات و دست اندرکاران آن شریان‌های اطلاع رسانی و عامل همبستگی مخاطبان و سازمان‌ها به شمار می‌آیند، در این میان، روابط عمومی‌ها در جایگاه نهاد‌های ستادی و اجرایی در روند آگاهی رسانی و انسجام سازمانی، سهمی مهم و انکار ناپذیری دارند، جشنوراه سالانه روابط عمومی‌ها از یک سو محل ظهور و سنجش استعدادهای نهفته و آشکار این نهاد ارتباطی است و از سوی دیگر، بیانگر توسعه روح پژوهش و تولید علم و میزان انسجام و همبستگی سازمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس فعالیت های انجام شده طی سال، مستندات ارسالی و رای هیات داوران جشنواره روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، روابط عمومی آن اداره کل در ارزیابی عملکرد و شاخص‌های اختصاصی روابط عمومی در سال ۱۳۹۵ حائز رتبه برتر تقدیر شناخته شد.
با تبریک این کامیابی ارزشمند که بیانگر، تعهد کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌های برجسته جنابعالی در عرصه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است، سربلندی و سرافرازی جناب عالی و همکاران گرانقدرتان را در اعتای نقش و جایگاه نظام ارتباطات و اطلاع رسانی سلامت کشور و تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمانی از درگاه خداوند متعال خواستارم.
هر ساله مستندات و عملکرد روابط عمومی دامپزشکی سراسر کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که روابط عمومی این اداره کل توانست بر اساس عملکرد سال گذشته رتبه برتر روابط عمومی‌های سراسر کشور را کسب کند.انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۰۸۰/تقدیر_از_روابط_عمومی_اداره_کل_دامپزشکی_استان_کرمان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: