Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@11:59:45 GMT

کابوس اسرائیلی ها در کرانه باختری به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۱۴۱/کابوس_اسرائیلی_ها_در_کرانه_باختری_به_شهادت_رسید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، افیخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل صبح امروز در حساب فیس بوک خود نوشت: «احمد نصر جرار» که عامل حملات ماه گذشته در نزدیکی نابلس بوده است توسط نیروهای اسرائیل در روستای «الیامون» در شهر «جنین» ترور شد.

همچنین بولدوزرهای نظامی اسرائیلی بامداد امروز یک منزل در روستای الیامون را پس از درگیری مسلحانه که گمان می رود با جرار صورت گرفته است، تخریب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر شاهدان عینی اعلام کردند نظامیان اسرائیل بامداد امروز به روستای الیامون در جنین یورش برده و منزلی که شهید جرار در آن پناه برده بود را محاصره و با وی وارد درگیری شدند.بر اساس این گزارش این نظامیان بخشی از این منزل را تخریب کردند.

رژیم اشغالگر اسرائیل اعلام کرد که چندین دستگاه های امنیتی و نظامی در عملیات ترور شهید جرار شرکت کردند.

 نظامیان اسرائیلی طی هفته های گذشته به بهانه جستجوی احمد جرار که تحت تعقیب قرار دارد به برخی روستاهای جنین در کرانه باختری رود اردن یورش برده ، حداقل 5 منزل را تخریب کرده و و یکی از نزدیکان جرار را به شهادت رساندند.اسرائیل جرار را به قتل یک شهرک‌نشین یهودی ماه گذشته در نزدیکی نابلس متهم می کند.

ناتوانی تمام دستگاه های اطلاعاتی و جاسوسی و نظامی اسرائیل طی هفته های گذشته در پیدا کردن جرار تبدیل به کابوسی برای رژیم اسرائیل و مسئولان اش شده بود و آنها از تبدیل شدن وی به یک الگو برای جوانان فلسطینی به وحشت افتاده بودند.

کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کرد که شهید قهرمان احمد جرار کابوسی برای رژیم اشغالگر و الگویی برای جوان مقاوم در فلسطین به شمار می رود.

«داوود شهاب» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی نیز گفت که شهید احمد نصر جرار یک سبک و رویکرد است و نه یک فرد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که شهید جرار رویکرد مقاومت است که نشان دهنده طبیعت شرایط زندگی ملت فلسطین در سایه اشغالگر غاصب و تجاوز گر است.

شهاب در ادامه تأکید کرد که شهد احمد در حالی که با یکی از قوی ترین ارتش ها مقابله می کرد و روحیه آنها را در هم شکست پیروز بیرون آمد.

در تحولی دیگر، نیروهای رژیم اشغالگر از تحویل پیکر شهید احمد جرار به فلسطینی ها امتناع کرد و آن را به داخل آن چه خط سبز نامیده می شود منتقل کردند.


 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۱۴۱/کابوس_اسرائیلی_ها_در_کرانه_باختری_به_شهادت_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: