Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:49:31 GMT

شهادت یک مامور نیروی انتظامی اهواز در درگیری با سارق مسلح

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۱۵۷/شهادت_یک_مامور_نیروی_انتظامی_اهواز_در_درگیری_با_سارق_مسلح

شهادت یک مامور نیروی انتظامی اهواز در درگیری با سارق مسلح

فرمانده انتظامی اهواز از شهادت یک مامور نیروی انتظامی در پی درگیری با سارقان مسلح خبر داد.

سرهنگ محمد صفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۲۱:۳۰ جمعه شب (۱۱ آبان ماه) عوامل گشت کلانتری ۲۷ اهواز حین گشت‌زنی، با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ پلاک مخدوش مواجه می‌شوند که جهت توقیف آن اقدام می‌کنند.

وی افزود: سرنشینان خودرو که سه سارق مسلح بودند مبادرت به تیراندازی به سمت عوامل گشت کردند که با آتش متقابل مامورین در این درگیری مسلحانه و رشادت عوامل انتظامی، سه سارق مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی اهواز گفت: در این عملیات یک نفر از عوامل وظیفه به درجه رفیع  شهادت نائل آمد. همچنین یک نفر سارق تیرخورده دستگیر و دو دستگاه خودروی سرقتی در این عملیات توقیف شدند.

وی گفت: تلاش جهت شناسایی و دستگیری دیگر سارقین مسلح فراری ادامه دارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۱۵۷/شهادت_یک_مامور_نیروی_انتظامی_اهواز_در_درگیری_با_سارق_مسلح را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: