Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@21:59:01 GMT

تامین 90 درصدنیروی کار قرارگاه خاتم الانبیاء از نیروهای بومی کرمان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۱۶۵/تامین_۹۰_درصدنیروی_کار_قرارگاه_خاتم_الانبیاء_از_نیروهای_بومی_کرمان

تامین 90 درصدنیروی کار قرارگاه خاتم الانبیاء از نیروهای بومی کرمان

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم عباس اکبری روز جمعه در آئین افتتاح پل باغ ملی کرمان افزود: سپاه در تمامی صحنه ها در خط مقدم ایجاد امنیت، آرامش و مایه سربلندی کشور است و پس از اتمام جنگ پتانسیل های مهندسی موجود در این نیرو، سپاه بنا به دستور رهبری بازسازی کشور را آغاز کرد.
وی بیان کرد: پس از پایان بازسازی کشور، سمت و سوی کار مهندسی سپاه به جای آنکه در پادگان ها برای روز مبادا بماند دراختیار سازندگی کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء در هر جا که نیاز به خط شکنی و حضور و ریسک داشته از جمله در بخش های نفت و گاز حضور یافته طوری که در عسلویه در برداشت از منابع از شریک قطری نیز جلوتر است .
سردار اکبری ادامه داد: سپاه دراجرای پروژه ها به دلیل منافع اقتصادی نبوده است زیرا سپاه که در یک مجموعه کار می کند همه حقوق بگیر هستند و سهام دار نیستند و درآمد مازاد پروژه ها نیز در بودجه دفاعی کشور وارد می شود.
وی گفت: آن چیزی که برای ما انتفاع است مسئولیت پذیری و رسالت محوری کار ماست و انجایی که بخش های خصوصی نمی توانند و پشتوانه های لازم برای اجرای کار را ندارند، قرارگاه خاتم الانبیاء وارد می شود و نمونه اقدامات قرارگاه را می بینیم که در تولید بنزین در پروژه خلیج فارس در حال رسیدن به خودکفایی هستیم.
سردار اکبری با اشاره به تخصص قرارگاه خاتم الانبیاء در طراحی پروژه ها با کمک مهندسان داخلی ،گفت: تکنولوژی و توان مهندسی کشور در حد بسیار بالایی است و معتقدیم سپاه چیزی از خود ندارد و ما جان فدای ملت و مردم هستیم و سپاه برای آن است که فدای نظام شود.
وی گفت: میزان مطالبه بالایی داریم و اگر پتانسل مالی در وجود ما باشد، برای اجرای پروژه ها منتظر پرداخت مالی نمی مانیم.
کار طراحی و اجرای پل باغ ملی از 30 ماه قبل آغاز شده است و برای اجرای این طرح 40 میلیارد تومان در حوزه عمرانی و 20 میلیارد تومان در بحث تملک املاک معارض با این طرح هزینه شده است.
پیمانکار این پروژه قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء بوده است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی** انتشار ک بهنام احمدی
7440/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۱۶۵/تامین_۹۰_درصدنیروی_کار_قرارگاه_خاتم_الانبیاء_از_نیروهای_بومی_کرمان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: