Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@13:59:43 GMT

آلبوم صوتی خاطرات سردار مصطفی اکبری در اردبیل رونمایی‎شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۱۶۶/آلبوم_صوتی_خاطرات_سردار_مصطفی_اکبری_در_اردبیل_رونمایی_شد

آلبوم صوتی خاطرات سردار مصطفی اکبری در اردبیل رونمایی‎شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این مراسم محمد اژدری از همرزمان سردار اکبری در دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به ویژگی های بارز این سردار رشید اسلام تصریح کرد: سردار اکبری رزمنده ای بود که در آن دوران در امر تربیت فرماندهان با ارزش و انقلابی تلاش زیادی کرد.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش جامعه کنونی کشور را مدیون رشادت های فرماندهانی همچون سردار اکبری هستیم، افزود: تواضع و فروتنی این مرد بزرگ برای همرزمانش درسی بزرگ بود و تک تک این افراد به خاطر بودن در کنار سردار به خود می بالیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: وجب به وجب خاک عملیات مرصاد خاطره و کتابخانه ای از خاطرات آن دوران است که حفظ و نشر این خاطرات یکی از ضروریات مهم در جامعه کنونی است که باید انجام شود.

سردار مصطفی اکبری در سال 1358 دیپلم گرفت و در مرداد ماه 1359 وارد سپاه شد و یک ماه بعد از تهاجم رژیم بعثی، پس از طی یک دوره کوتاه آموزش نظامی راهی میاندوآب شد تا با احزاب مخالف کومله و دموکرات مقابله کند.

سردار اکبری از آن دسته فرماندهانی است که در اکثر عملیات های مهم و سرنوشت ساز همچون فتح المبین، بیت المقدس، بدر، خیبر، مرصاد، والفجر 8 و کربلای 5 حضور داشته و شاهد عروج همرزمان و سرداران زیادی بوده است .

انتهای پیام/ح

رونمایی از آلبوم خاطرات صوتی در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۱۶۶/آلبوم_صوتی_خاطرات_سردار_مصطفی_اکبری_در_اردبیل_رونمایی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: