Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-19@13:33:55 GMT

الناز گشتاسب: طراحان پارچه باید به مدد جشنواره مد و لباس فجر جذب صنعت شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۲۱۴/الناز_گشتاسب_طراحان_پارچه_باید_به_مدد_جشنواره_مد_و_لباس_فجر_جذب_صنعت_شوند

الناز گشتاسب: طراحان پارچه باید به مدد جشنواره مد و لباس فجر جذب صنعت شوند

به گزارش امتداد نیوز به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، الناز گشتاسب، برگزیده بخش طراحی پارچه در ششمین جشنواره مد و لباس فجر درباره جایگاه و نقش این رویداد در توسعه و اعتلای سطح فرهنگی و هنری جامعه بیان کرد: یکی از مشکلات و شاید بتوان گفت اصلی ترین مشکل موجود در میان فارغ التحصیلان رشته طراحی پارچه، عدم توجه بخش صنعت و نساجی به هنر این گروه است که کمتر فرصتی را هم برای نمایش توانایی و استعدادشان پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: طراحان پارچه باید به مدد جشنواره مد و لباس فجر و با هدف رفع نیاز موجود در عرصه نساجی، جذب صنعت شوند.

گشتاسب از کپی برداری بی رویه آثار طراحان پارچه ابراز گله مندی کرد و گفت: گرافیست ها در قیاس با طراحان پارچه از موقعیت بهتری در صنعت نساجی برخوردارند و این به معنای نادیده گرفتن مغز متفکر این عرصه است.

برگزیده بخش طراحی پارچه در ششمین جشنواره مد و لباس فجر افزود: جشنواره فجر خوشبختانه سال به سال به پیشرفت های بیشتری در زمینه توجه به بخش های گوناگون نائل می آید و بخش طراحی پارچه هم به مدد این رویداد بیش از پیش مورد توجه فعالان عرصه مد و لباس قرار گرفته است.

هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه  96 همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می‌شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۲۱۴/الناز_گشتاسب_طراحان_پارچه_باید_به_مدد_جشنواره_مد_و_لباس_فجر_جذب_صنعت_شوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: