Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@16:09:04 GMT

فخیم را «پیراهن عثمان» کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۳۰۴/فخیم_را_پیراهن_عثمان_کرده_اند

به گزارش پارس نیوز، اسماعیل تقی پور در گفتگو با خبرنگاران  با اشاره به صحبت های مدیرعامل باشگاه سوهان قم در ارتباط با حواشی بازی با مس، گفت: آقایان روز گذشته مصاحبه کردند و گفتند ما خودمان تُرک هستیم و توهین ها و شعارهای قومیتی صحت ندارد. خب حتما ما اشتباه کرده ایم که این شعارها را شنیدیم. حتما نماینده کمیته فوتسال هم اشتباه کرده است! به تیم سوهان و تک تک اعضای این تیم احترام می گذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ مشکلی با آنها در زمین نداشتیم. ما از اتفاقاتی که روی سکوها افتاده است شکایت داریم.

وی در واکنش به اینکه اسکوربورد تبریز هم در بازی رفت دو تیم خاموش بوده است، افزود: ما اسکوربورد را در بازی رفت قطع نکردیم بلکه اصلا اسکوربورد از اول وجود نداشت. آن زمان بعد از مسابقات آسیایی والیبال بود و برای همین اصلا اسکوربورد کار نمی کرد که بخواهیم وسط بازی آنرا خاموش کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس یادآور شد: باید از نماینده هیات قم و اعضای تیم سوهان تشکر کنم. آنها ما را به خوبی همراهی کردند ولی نمی دانم چرا تماشاگران از دقیقه اول تا آخر مسابقه و حتی زمانی که بنده قصد مصاحبه داشتم به ما توهین می کردند. متاسفانه فرهاد فخیم (بازیکن تیم مس) را هم پیراهن عثمان کرده اند و می گویند این بازیکن در فلان بازی هم فلان کار را کرده است. فخیم وقتی اخراج شد سرش را پایین انداخت و از زمین بیرون رفت.

تقی پور یادآور شد: پیش از این سابقه نداشت شعارهای قومیتی بشنویم. هیچ موقع در قم هم این اتفاقات برای ما رخ نمی داد. کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به این مسائل ورود کند تا تکرار نشود.

 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۳۰۴/فخیم_را_پیراهن_عثمان_کرده_اند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: