Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@16:11:00 GMT

سایت همگام، ناهمگام برای هدایت تحصیلی+تصویر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۳۷۰/سایت_همگام_ناهمگام_برای_هدایت_تحصیلی_تصویر

سایت همگام، ناهمگام برای هدایت تحصیلی+تصویر

سایت همگام که برای امور هدایت تحصیلی هم برنامه ریزی شده ، به سختی قابل دسترس می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، سال گذشته بود که علی رغم مهلت 3 ساله ای که وزارت آموزش و پرورش دولت یازدهم برای آماده کردن خود و دانش آموزان برای ورود به شیوه جدید هدایت تحصیلی داشت، هیچ آمادگی را فراهم نکرده و در نهایت هدایت تحصیلی دانش آموزان به شکلی بسیار نازیبا در سال گذشته خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان یافتن هدایت تحصیلی سال گذشته، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد، مشکلات پیش آمده به هیچ عنوان در سال آینده روی نخواهد داد!!

امری که با آمدن ماه مهر و آبان کم کم خود را جور دیگری نشان داد و مشخص شد که دولت و به خصوص وزارت آموزش و پرورش به هیچ عنوان آمادگی برای هدایت تحصیلی ایجاد نکرده و هر وقت هم که خبرنگاران به سراغ مسئولین می رفتند از خبر آن به زودی اعلام خواهد شد چیز بهتری نمی شنیدند.

این برنامه متاسفانه تا اواخر فروردین ماه هم به طول انجامید و متاسفانه بعد از معرفی سامانه همگام به مردم ، هیچ نوع آموزشی نه به مردم و خانواده ها داده شد و نه آموزشی حتی به خود مشاوران .

در هر صورت این مردم و به خصوص مشاوران با آزمایش و خطا، توانستند سامانه را مسلط شوند ولی حالا سامانه است که با مردم، مدیران، خانواده ها، دانش آموزان و مشاوران بازی در می آورد.

بسیاری از مدیران و خانواده ها هم اکنون نگران اتفاقاتی هستند که ممکن است دوباره برای فرزندان آنها روی دهد و معلوم نیست چرا وزارت آموزش و پرورش دولت یازدهم این قدر بی برنامه در این خصوص عمل کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۳۷۰/سایت_همگام_ناهمگام_برای_هدایت_تحصیلی_تصویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: