Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:31:41 GMT

درخواست مربی اسکیت هاکی ایران برای اعزام ملی پوشان به رقابت های بین المللی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۴۶۰/درخواست_مربی_اسکیت_هاکی_ایران_برای_اعزام_ملی_پوشان_به_رقابت_های_بین_المللی

درخواست مربی اسکیت هاکی ایران برای اعزام ملی پوشان به رقابت های بین المللی

«کاوه صدقی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: حضور در دو رویداد جهانی و آسیایی تنها خواسته ورزشکاران استکیت هاکی ایران است و امیدوارم مسئولان با هدف کمک به این رشته ورزشی با اعزام ملی پوشان به رقابت های بین المللی موافقت کند.
وی گفت: تیم های ملی اسکیت در رقابت های دوستانه و در تورنمنت ها و کمپ های مختلف تمرینی خارج از کشور حضور ندارد و حداقل باید در دو رویداد جهانی و آسیایی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا حضور در رویداد جهانی انگیره بازیکنان را افزایش می دهد.
سرمربی تیم اسکیت هاکی ایران گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تیم جوانان و تیم بانوان به رقابت های جهانی اسکیت در کشور چین اعزام می شوند. البته قرار بود تا تیم بزرگسالان نیز اعزام شوند، اما تاکنون با اعزام آنها مخالفت شده است.
سرمربی تیم اسکیت هاکی ایران گفت: وزارت ورزش و جوانان اعتقاد دارد به دلیل هزینه بر بودن اعزام ها، تیم هایی به رقابت هایی جهانی اعزام شوند که احتمال کسب مدال وجود دارد.
اظهارنظر سرمربی تیم اسکیت هاکی ایران در خصوص اعزام دو تیم به رقابت های جهانی در حالی مطرح شد که خبرنگار ایرنا از یک مقام مطلع در فدراسیون اسکیت کسب اطلاع کرد شواری برون مرزی وزارت ورزش و جوانان با اعزام همه تیم های اسکیت هاکی به رقابت های جهانی چین که شهریور امسال برگزار می شود، مخالفت کرده است.
صدقی در خصوص برنامه های توسعه ای فدراسیون اسکیت نیز گفت: فدراسیون به تنهایی امکان همگانی کردن ورزش اسکیت را ندارد، بلکه راهکار توسعه اسکیت در میان مردم، همکاری ها نهادهای فعال در حوزه ورزش از جمله شهرداری ها، تربیت بدنی نیروهای مسلح و وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**
مصاحبه کننده: محمد مهدی موذن**انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۴۶۰/درخواست_مربی_اسکیت_هاکی_ایران_برای_اعزام_ملی_پوشان_به_رقابت_های_بین_المللی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: