Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@06:42:14 GMT

مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها در دی 97 فراخوانده شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۴۸۸/مشمولان_فارغ_التحصیل_دانشگاه_ها_در_دی_۹۷_فراخوانده_شدند

مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها در دی 97 فراخوانده شدند

سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی ماه 1397هستند را به خدمت سربازی فرا خواند. اخبار اجتماعی ایران/ سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

کلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی ماه سال 1397دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است:

مشمولان ساکن تهران بزرگ می بایست ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ یکم دی ماه 1397و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت 7 صبح تاریخ ذکر شد، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در  پی خواهد داشت.

شایان ذکر است مشمولان می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir  مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۴۸۸/مشمولان_فارغ_التحصیل_دانشگاه_ها_در_دی_۹۷_فراخوانده_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: