Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:06:47 GMT

یکپارچه سازی مراکز امداد و نجات در شورا بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۵۴۲/یکپارچه_سازی_مراکز_امداد_و_نجات_در_شورا_بررسی_می_شود

یکپارچه سازی مراکز امداد و نجات در شورا بررسی می شود

طرح جامع آب خام فضای سبز، یکپارچه سازی مراکز امداد و نجات در یکصد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در روز سه شنبه ( ۲۷ آذر) بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، طرح جامع آب خام فضای سبز، یکپارچه سازی مراکز امداد و نجات و الزام شهرداری به کاهش حوزه های معاونت و حذف پست قائم مقام، مشاور و جانشین موضوعاتی است که در یکصدو هشتمین جلسه شورای شهر تهران در روز سه شنبه ( ۲۷ آذر) بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ادغام و کاهش حوزه های معاونت از ۹ سطح به حداکثر ۶ سطح سازمان و حذف پست های مشاور، جانشین و قائم مقام در کلیه واحد های ستادی، مناطق ، سازمان های و شرکت های تابعه از دیگر دستورات این جلسه خواهد بود.

 

بررسی لایحه شناسنامه تک باغات و اراضی مشجر، بررسی لایحه طرح جامع آب خام فضای سبز شهر تهران، بررسی لایحه تعرفه پایه هزینه جابجایی درختان در شهر تهران، و بررسی لایحه الزام شهرداری تهران به ساماندهی و یکپارچه سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران و نیز بررسی لایحه مطالعات ساماندهی و بهسازی خیابان کارگر از جمله دیگر دستورات جلسه یکصد وهشتم خواهد بود.

 

 

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۵۴۲/یکپارچه_سازی_مراکز_امداد_و_نجات_در_شورا_بررسی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: