Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@08:12:07 GMT

جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۵۸۲/جشن_تکلیف_دانش_آموزان_دختر_پایه_سوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان مدیرآموزشگاه شاهد شهید شهین مردوخی در این مراسم گفت:جشن تکلیف یکی از وقایع مهم در زندگی هر نوجوان بوده که از اهمیت و ارزش والایی برخوردار است.
ثریا جهان بین در ادامه با بیان اینکه این جشن، جشن عبادت بوده و باید به نحو مطلوبی برگزار شود، افزود: این مراسم در راستای ساحت‌های تعلیم و تربیت و اموزش و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرورش طبق مفاد سند تحول بنیادین و برنامه‌های درس ملی برگزار شد.
وی گفت:همگی باید بتوانیم قدم‌های اساسی را برای بچه‌هایی که به سن تکلیف رسیده اند در اموزش نماز، قران، احکام قرانی برداریم.
انشاالله روز به روز مسلمانان جهان بتوانند در راستای پیشرفت احکام دینی و قرانی خصوصا در اموزش اینده سازان مملکت کشور گام‌های اساسی برداریم.
جهان بین درپایان گفت:این مراسم با هدف توسعه و ترویج تربیت دینی و اعتقادی پس از رسیدن به سن تکلیف برگزار شد.
در این مراسم دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی به اجرای برنامه‌هایی ازجمله اجرای سرود نمازدسته جمعی، جمع خوانی آیت الکرسی، دکلمه ومولودی خوانی پرداختند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۵۸۲/جشن_تکلیف_دانش_آموزان_دختر_پایه_سوم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: