Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@09:59:49 GMT

اطلاعات صندوق آتیه رفاه کارکنان پست‌ بانک‌ در دسترس اعضا است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۸۲۳/اطلاعات_صندوق_آتیه_رفاه_کارکنان_پست_بانک_در_دسترس_اعضا_است

اطلاعات صندوق آتیه رفاه کارکنان پست‌ بانک‌ در دسترس اعضا است

پول‌نیوز - مدیر امور حسابرسی‌ و بازرسی: تمامی اطلاعات مالی و اداری صندوق آتیه رفاه کارکنان پست‌ بانک‌ ایران دردسترس اعضا می‌باشد.

​به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، قاسم تندور مدیر امور حسابرسی و بازرسی و عضو هیأت مدیره صندوق آتیه رفاه کارکنان پست‌ بانک‌ ایران در گفتگوئی اظهار داشت: با توجه به اطلاع‌رسانی های مکرر قبلی و همچنین براساس گزارش‌های واصله از بازرسان و حسابرسان اعزامی به واحدهای عملیاتی و ستادی در راستای عدم دسترسی همکاران به اطلاعات صندوق مذکور مجدداً به اطلاع می‌رساند که تمامی اطلاعات مالی و اداری این صندوق اعم از اسامی اعضاء هیات مدیره، اساسنامه، آئین نامه اجرائی، صورت های مالی سنوات گذشته و تماس با مسئولان در وب‌سایت پست بانک ایران به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

postbank.ir با عنوان صندوق آتیه و رفاه در دسترس اعضا می‌باشد.
وی افزود: هدف امور حسابرسی و بازرسی شفاف‌سازی اطلاعات است که خوشبختانه در راستای این مهم، اطلاعات موردنیاز کارکنان در اختیار آنان قرار داده شده است.
عضو هیأت مدیره صندوق آتیه و رفاه کارکنان در پایان عنوان کرد: مشاهده صورت‌های مالی صندوق فقط برای اعضاء صندوق و با وارد کردن کدملی در بخش نام کاربری و کلمه عبور امکان‌پذیر می‌باشد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۸۲۳/اطلاعات_صندوق_آتیه_رفاه_کارکنان_پست_بانک_در_دسترس_اعضا_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: