Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@02:44:18 GMT

صدور بیش از سه میلیون کارت هوشمند ملی در فارس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۸۳۳/صدور_بیش_از_سه_میلیون_کارت_هوشمند_ملی_در_فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل ثبت احوال فارس گفت: تا کنون برای سه میلیون و ۱۸ هزار و ۷۱۲ نفر در استان کارت ملی هوشمند صادر شده است.
انصاری با بیان اینکه برای ۹۴ درصد از شهروندان شیرازی کارت ملی هوشمند صادر شده، افزود: تاکنون ۸۰ درصد از جمعیت بالای ۱۵ سال استان صاحب کارت ملی هوشمند شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کارت هوشمند ملی زمینه ساده‌تر شدن شناسایی، تصدیق هویت، حفظ امنیت اطلاعات فردی و بهره مندی از خدمات الکترونیکی هموطنان را فراهم خواهد کرد.
مدیر کل ثبت احوال فارس با بیان اینکه هزینه صدور کارت ملی هوشمند، ۳۱۰ هزار ریال است، از مردم خواست برای کاهش هزینه‌های ثبت نام، از طریق سایت www. Ncr.ir پیش ثبت نام کنند.
انصاری گفت: سه میلیون و هفتصد هزار نفر در فارس شرایط دریافت کارت هوشمند ملی دارند.
مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند تا پایان امسال است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۸۳۳/صدور_بیش_از_سه_میلیون_کارت_هوشمند_ملی_در_فارس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: